Wsparcie IT/Outsourcing

Wsparcie IT/Outsourcing to nic innego jak zobowiązanie serwisu  do kompleksowej, stałej, niezawodnej i zawsze na czas opieki nad sprzętem komputerowym klienta. Jako sprzęt uznaje się komputer/komputery, sieć komputerową, urządzenia peryferyjne takie jak drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne itp., natomiast kompleksowa opieka to przede wszystkim:

  • cykliczne zabiegi profilaktyczne mające na celu utrzymywanie wysokiej wydajności sprzętu komputerowego oraz zapobieganie jego awarii,
  • natychmiastowa reakcja na ewentualne usterki,
  • doradztwo w pełnym zakresie (oprogramowanie, części, nowe urządzenie itd.),
  • modernizacja zestawów komputerowych,
  • oraz chyba najważniejsze, miła i fachową obsługę.

Każda umowa jest indywidualnie dostosowywana do potrzeb i wymagań klienta oraz możliwości serwisu. Czas na jaki jest podpisana zazwyczaj jest nieokreślony ale istnieje możliwość ustalenia konkretnego terminu. Zakres działania jest wstępnie omówiony z klientem przed podpisaniem umowy. Na podstawie ustaleń wyliczana jest opłata miesięczna stała niezależna lub zależna od ilości wizyt w danym miesiącu. Klient otrzymuje fakturę VAT i na jej podstawie dokonuje płatności za co otrzymuje opiekę nad swoim sprzętem komputerowym. Usługa „umowy serwisowej” dostępna jest na terenie całego Mielca oraz okolic do 30 km od granicy miasta – w szczególnych przypadkach można zwiększyć zasięg działania lecz może to mieć znaczący wpływ na szybkość działania serwisu.

Szczególnie dziś, gdy informatyka wkracza we wszystkie dziedziny prowadzenia współczesnej firmy, i to tak istotne jak np. ZUS, PFRON czy już niedługo elektroniczne przekazywanie zeznań podatkowych i całkowite rozliczenie elektroniczne z US, stała pomoc doświadczonej firmy jest nie do przecenienia.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać kontaktując się z nami w jeden z wymienionych w dziale „Kontakt” sposobów.

Jeśli jeszcze nie jesteście Państwo zdecydowani…

Umowa serwisowa w kilku punktach:

  • bezpieczeństwo pracy z komputerem,
  • zmniejszanie kosztów utrzymania sprzętu względem standardowej, jednorazowej usługi serwisowej,
  • cykliczne zabiegi profilaktyczne czyli  czyszczenie ze zbędnych plików, defragmentowanie dysku itp,
  • dzięki rozeznaniu na rynku komputerów i części jesteśmy w stanie szybko i skutecznie usunąć awarie bez angażowania właściciela,
  • w przypadku konieczności zakupu np. części komputerowej jesteśmy w stanie zaoferować bardzo korzystną cenę.